Subject: FW: projekt F2 VME, Metsamägara küla, Toila vald, Ida-Viru maakond. II1691_TRAM märkused_11.07.2025
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 11:20:34 +0300

From: Arvo Veltri <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 23, 2025 11:15 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: projekt F2 VME, Metsamägara küla, Toila vald, Ida-Viru
maakond. II1691_TRAM märkused_11.07.2025

Tere Melika

Palun registreeri see mulle täitmiseks, jätkuv menetlus. Varasem
sissetulnud oli - 7.1-2/25/7920-3

Arvo

From: Martin Bluum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 23, 2025 10:36 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: projekt F2 VME, Metsamägara küla, Toila vald, Ida-Viru
maakond. II1691_TRAM märkused_11.07.2025

Tere!

Saadan taotluse digidoci.

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904

  _____

From: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 11, 2025 10:15 AM
To: Martin Bluum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: projekt F2 VME, Metsamägara küla, Toila vald, Ida-Viru maakond.
II1691_TRAM märkused_11.07.2025

Teie 26.06.2025

Meie 11.07.2025 nr 7.1-2/25/7920-3

Martin Bluum

Projekteerija

Oleme nõus tehnovõrkude asendiplaanilise asetusega riigitee suhtes. Kuid
on mõned täpsustavad küsimused, mis nõuavad vastuseid.

Teil on joonistel viide:

1.	Ja joonisel nr 005 on riigitee nr 13105 km 2,52 näidatud truup

Looduses on selles kohas selline vaade

2.	Ja joonisel nr 003 on riigitee nr 13105 km 3,24 näidatud truup

Looduses on selles kohas selline vaade

Millest tulenevad erisused jooniste geodeetilisel alusplaanil ning
tegelikkuses oleva situatsiooniga.

Juhime tähelepanu et riigitee nr 13105 teelõik km 0,00-5,40 ehitati ümber
2021 a ning ehitati ka ümber kõik riigitee truubid.

Palun täpsustage, kaasajastage oma geodeesia ning vormistage projekt ning
dokumendid kooskõlastamiseks vastavalt TRAMi kehtivatele nõuetele
(manuses).

Sellisel kujul ja vormistamisega ei ole võimalik projektile kooskõlastust
anda.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Martin Bluum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 26, 2025 1:17 PM
To: Transpordiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamine. Kalevi:(Kohtla-Järve) F2 VME, Metsamägara küla,
Toila vald, Ida-Viru maakond. II1691

Tere!

Olen elektrivõrkude projekteerija ja Elektrilevi OÜ tellimusel
projekteerime tööd nr 25-27 Kalevi:(Kohtla-Järve) F2 VME, Metsamägara
küla, Toila vald, Ida-Viru maakond. II1691.

Saadame Teile uuesti kooskõlastama varasemalt kooskõlastatud projekti
II1691. Kaasa pandud ka varasem kooskõlastus. Trassi asukoht on natuke
muutunud Kruusimäe kinnistutel. Varasemaga võrreldes suuri muudatusi ei
ole. Kooskõlastasu esialgselt andnud sellele projektile Arvo Veltri.

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904